tirsdag 29. januar 2013

Dårlig dag er godt for noe


En ting er sikkert nye strikkeoppskrifter slår aldri feil etter en dårlig dag. Det hjalp i alle fall veldig godt for meg. Noen tar et glass vin for å slappe av og koble ut, noen tyr til sjokolade. Jeg handler strikkeoppskrifter.

Jaja da har jeg fått en god del flere ting på listen min over ting jeg vil strikke. Den listen min blir ikke akkurat mindre for å si det sånn :P

Ha en fin kveld alle strikkere, nu skal jeg prøve og bestemme meg for hvordan oppskrift jeg skal starte med på listen min :D

2 kommentarer:

  1. Enig med du, blir inspirert og i godt humør av nye oppskrifter! Det hjelper på hvis humøret er dårlig. Spennende å se hva du ender opp med i boka :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Ikke dumt på en dårlig da :D
    Spennende å se hva du begynner med :)
    Har stadig planer som må vike for andre mer spennende prosjekter, litt av moroa det da :)

    Håper du får en bedre dag i morgen :)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med noen ord fra de som er innom