søndag 14. april 2013

På pinnene

Denne gangen har jeg virkelig overgått meg selv i å ha mye liggende som er halvferdig. Eneste trøsten er at jeg strikker på alt enda, bare litt etter humøret. Her ser du hva jeg har på gang:
Elg i kø kofte i str S, denne på jeg innrømme går tregt, pinner 2,5 er nok ikke noe for meg

Kjole med hullemønster str S, Denne er perfekt å ha med seg som vente strikk siden det nå bare er rettstrikk tundt og rundt igjen så å si.

Islender i str 1 år, Denne har gått fort bare brukt en dag til nu

Setersdalsgenser i M, Mangler en arm 

Alianse genser i str 2 år, Snart ferdig med første arm.

Hva har dere på pinnene?


2 kommentarer:

  1. Her er det masse på gang,og det er jo bare kjekt. Legger meg til som følger her så får jegse hvordan alt blir til slutt.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Du har visst ikke lagt til følgerknappen du.
    klem

    SvarSlett

Alltid hyggelig med noen ord fra de som er innom