lørdag 10. august 2013

5000 sidevisninger = gi bort

For litt siden Bestemte jeg meg for at når jeg passerte 5000 i besøkstall på bloggen er det sannelig på tid og feire litt. Og nu har det hendt.

I den sammenheng gjører jeg nu en liten gi bort, der du kan ønske deg en av disse 3 tingene:

1. 
Mariuslester i str 36

2. 
Mariuslue str dame

Eller nr 3.
Eller 4 nøster med Merino Exstra Fine fra drops så du kan strikke din egen marius lue eller lester. (Kom gjærne med 2 eller 3 farge ønsker)

Slik kan du vinne:
Det finnes 4 muligheter for og vinne.
  1. Bli følger av bloggen min
  2. Skriv ett innlegg på bloggen din  om min blogg (send meg en link i kommentarfeltet om hva du har skrevet)
  3. Lik min facebookside:  StrikkeSofie
  4. Del min facebook side med dine facebookvenner eller på din blogg (send  link i komentar feltet vist blogg)
Hver av tingene gir ett lodd og du kan gjøre opptil 3 av tingene.
Skriv i komentarfeltet under Hvordan av tingene du har gjort for lodd og hvordan premie du ønsker deg.


Trekning lørdag 17 august

4 kommentarer:

  1. Så morro da. håper du får mange kommentarer og att det blir kamp om premiene.

    SvarSlett
  2. Jeg finner ingen knapp for å følge bloggen din. Ser det er via Google+, men alle er jo ikke der.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei så at den manglet. prøv nå og se om jeg har fått den til på rett plass. er ikke helt flink på dette enda

      Slett
  3. Virker som jeg ble akkurat for sein, jaja :P Men det var mye fint her på bloggen din så jeg blir følger uansett!

    SvarSlett

Alltid hyggelig med noen ord fra de som er innom