fredag 16. august 2013

Strikkekafe

I går var jeg for første gang på strikkekafe i mitt liv. Jeg har lenge tenkt på at dette vil jeg prøve og i går tok jeg motet til meg og prøvde. 

Jeg merka jo fort at jeg var blant de yngste. tør vel egentlig si at jeg helt klart var den yngste. Men koselig var det. Jeg kjente ingen fra tidligere og de fleste kjente jo en eller flere av de som var der så ble litt rart men snakket nu med noen. og fikk se masse fint som de andre drev på med.


Joada jeg sitter et sted inne i mengden der. 

Jeg tror nok at dette er noe jeg må prøve felere ganger.

Minner på slutten om min gi bort som du finner her:
http://strikkesofie.blogspot.no/2013/08/5000-sidevisninger-gi-bort.html
Håper at du vil delta det er trekning i morgen kveld. og for øyeblikket er vinner sjansene veldig store.

1 kommentar:

  1. Så bra at du tok mot til deg og gikk på strikkekafè :D
    Vi har minst 2 strikkekafèer i området og går så ofte det lar seg gjøre. Arti å treffe likesinnede og får ofte masse inspirasjon av desse kveldene :)
    Håper du kommer til å ha mye glede av din strikkekafè :D

    Ha ei flotte helg :D

    SvarSlett

Alltid hyggelig med noen ord fra de som er innom