søndag 14. juli 2013

Ferdig innflyttet og husets viktigste rom.

Etter 5 dager med nedpakking, bæring, kjøring, bæring og utpakking igjen vil jeg nu tørre og si at jeg er ferdig innflytta i allefall er det biktigste rommet klart, i allefall hobby kjørnet mitt.

Det fine med å flytte er at det er en bra måte og få ryddet opp i alt..

Men nu står i allefall hylleraden med strikke oppskrifter klær, alle knapper er sortert i i bokser ( i allefalll nesten må kjøpe en boks til for å få plass), Reolen er fylt opp med garn som er sortert. Strikkepinnene er sortert slik de skal være i etuiet sitt. Og det beste av alt i går fikk jeg også den beste bursdagsgaven, nemlig en symaskin hos min kjære. så nu er det ingen grunn til at ikke pinnene kan gå fort :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med noen ord fra de som er innom