fredag 15. februar 2013

Nederlag men godt for noen kanskje

Jeg som hadde satt i gang den flotte konkurransen her får å få mer oppmerksomhet om facebookgruppen min, trodde jeg. Vel det var i allefall det jeg selv trodde helt til jeg fikk en mail fra facebook om at jeg ikke hadde lov å ha konkurranser får å få liks på facebook og at jeg måtte ta den bort med en gang ellers ville de slette siden min.

Vel da hva det ikke mye annet å gjøre en og ta den bort og slette alt som hadde med den og gjøre.

Men frykt ikke dere som alt hadde meldt dere på er skreve ned og deltar på lik linje med de andre på konkurransen jeg starter nu.

Premien er:
Viking sportsragg, 100g rød, 100g svart.

Alt du trenger å gjøre denne gangen er å skrive en komementar under dette innlegget og du kan bli den heldige vinneren. Trekker en vinner mandag like etter kl 20.

Jeg hadde jo lovet å ha en konkurranse der dette var preminen, Ja da holder jeg den også selv om den ikke ble helt som planlagt.

Dere har selvfølgelig enda lov og besøke min facebookside: https://www.facebook.com/StrikkeSofie Jeg kan bare ikke friste dere med en mulig premie.

2 kommentarer:

  1. Heisan! Det er ikke alt som er så lett som man tror. Rødt og svart garn er nå fint til mange ting;)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med noen ord fra de som er innom