søndag 17. februar 2013

Patentstrikket jakke

Jeg må egentlig bare le når jeg ser resultatet selv om jeg egentlig også er veldig fornøyd. Det var bare ikke helt slik den skulle bli, og her er grunnene:
  1. Den skulle egentli strikkes i Semilla Flame fra Bc garn, Jeg har strikket den i dobbel Babymerino, Jeg skulle heller valgt dobbel Ekxstra Fine Merino.
  2. Mens jeg strikket gjore jeg en fail på de maskene som man skulle løfte bare rett av satt jeg tråen forran, det skulle være bak. Jeg oppdaget ikke feilen før jeg var nesten ferdig. og synes nu det ble fint slik og selv om det ikke ble som jeg trodde.
  3. Den skulle være til meg men den er nok nærmere str 10-12 år en min str S.
Jeg er som sagt fornøyd med den, den ble bare ikke som jeg trodde :P

Oppskriften finner du forresten i: Strikkemagasin Nr 12/2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med noen ord fra de som er innom